Lapkričio 17 dieną 5b klasės mokiniai vyko į kultūros paso programos organizuojamą edukacinį užsiėmimą „Gyvūnas ir robotas manyje: tarpasmeniniai santykiai ir kūrybiški konfliktų sprendimo būdai“.
Vienas pagrindinių paauglystės iššūkių yra geriau suprasti save, naujai atrasti savo tapatumą ir vietą pasaulyje. Šis edukacinis užsiėmimas skirtas patyrinėti gyvūno ir roboto vaidmenis savyje: kuo mes panašūs ir skirtingi, kaip vidinis žvėris veikia mūsų elgesį ir santykius, kokiomis robotiškomis savybėmis pasižymime, kaip jos padeda ar kelia iššūkių. Užsiėmimo metu penktokai, remiantis meno kūriniais, mokėsi reflektuoti savo emocines būsenas, jausmus (viltį, pyktį, pavydą, liūdesį, nuoskaudą, meilę), įsijautė į kito žmogaus poziciją, aptarė tipines žmogaus reakcijas į stresą, mokėsi pasirinkti veiksmingiausią strategiją ir viską susieti su savo asmenine patirtimi.